Stap 1 – Stuur je apparaat op

Stuur je apparaat op naar:

BenTelecom
Korevaarstraat 1, 2311 JS Leiden

 

Stap 2 – Na ontvangst

Zodra wij je apparaat hebben ontvangen zullen wij kijken wat kapot is. Hierop zullen wij een prijs baseren. Voordat wij aan de slag gaan zullen wij je de prijs laten weten en kan je hiermee via de email akkoord gaan.

 

Stap 3 – Problemen oplossen

Hier begint een getrainde technicus de problemen te verhelpen. Bekijk hier de kosten van onze reparaties!

 

Stap 4 – Terugsturen

Als laatste zullen wij uw apparaat dubbel checken en veilig naar u terug sturen. Wij sturen uw pakket altijd op met een verzekering tot 1000 euro!

Veel gestelde vragen

Wij kunnen beeldschermen vervangen, laadingang herstellen, batterij vervangen, waterschade onderzoeken, achterkant vervangen, oorspeaker vervangen, camera vervangen, aan & uitknop vervangen, hoofdtelefoon aansluiting reparatie en software herstellen. Dit zijn de meest voorkomende reparaties
Maak dan gebruik van een onze online offerte aanvraag module. Wij laten je dan binnen 1 werkdag weten wat de mogelijkheden zijn. Je kunt natuurlijk ook altijd even contact opnemen met een van onze filialen of met onze klantenservice.
In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met je.
We helpen je graag met het ontdekken van het defect. We zullen je toestel uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met je voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.

Achter de schermen