Experts in reparaties

Dé specialist op het
gebied van reparaties

We weten dat uw apparaat belangrijk voor u is! Bij BenTelecom streven we ernaar om uw apparaat binnen 30 minuten na ontvangst, te hebben gerepareerd.

Wanneer u uw apparaat aan ons retourneert, zal een gespecialiseerde technicus een diagnose stellen van het probleem of de problemen die uw apparaat heeft. En zal hij hierna beginnen met het repareren / vervangen van onderdelen, mits we uw toestemming hebben natuurlijk. Zodra uw apparaat is gerepareerd, sturen we het apparaat terug naar u in een volledig verzekerd pakket.

Snelle en gemakkelijke reparaties

Reparatie
binnen 30 minuten

Bij BenTelecom repareren we honderden apparaten per maand, dus wees gerust dat uw apparaat in veilige handen is bij ons! De beste telefoon reparatie van Leiden!

Bij Ben Telecom proberen we altijd vooraf een prijsindicatie te maken van de reparatie. Wij nemen altijd direct de tijd voor u. Terwijl u geniet van een kop koffie, is de reparatie gedaan terwijl u wacht!

Hoe het werkt

Ons snelle en gemakkelijke 3-fasenproces

Levering

Nadat u een service heeft geselecteerd die u nodig heeft. Bel ons dan op voor een afspraak of kom langs!

Reparatie

Hier begint een gespecialiseerde technicus de problemen te diagnosticeren en te verhelpen. Wij nemen altijd direct de tijd voor u. Terwijl u geniet van een kop koffie, is de reparatie gedaan terwijl u wacht!

Teruggave

Wanneer alle noodzakelijke reparaties / vervangingen zijn uitgevoerd, kunt u uw apparaat zo weer meenemen! Wij streven ernaar om binnen 30 minuten uw apparaat te hebben gerepareerd.

Don’t be afraid to ask!

Veel gestelde vragen

Mijn apparaat gaat niet aan

Een elektronisch apparaat dat niet inschakelt, kan het gevolg zijn van veel dingen. Meestal is er een storing in het moederbord of de batterij. We kunnen een reeks problemen diagnosticeren en alleen vervangen wat nodig is.

Mijn touchscreen werkt niet

Veel aanraakschermen werken niet als het apparaat het slachtoffer is geweest van een zware val of als het apparaat eerder is 'gerepareerd' en er geen origineel scherm is gebruikt bij de vervanging. Al onze vervangende onderdelen worden geleverd met een garantie van 3 maanden.

Mijn telefoon is in de toilet gevallen

Sommigen mensen geloven dat met de telefoon in een zak rijst stoppen alle problemen zijn opgelost. Dit werkt echter in de meeste gevallen niet zo, vaak zit de schade dieper dan je denkt. Bel ons op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen!

Wat gebeurt er als u mijn apparaat niet kunt repareren?

Als we uw apparaat niet kunnen repareren, nemen we contact met u op om uw opties te bespreken. We kunnen u tegen betaling een vervangend apparaat aanbieden, of we kunnen het apparaat teruggeven en uw de servicekosten terugbetalen.

Is het pakket verzekerd wanneer u mijn apparaat terugstuurt?

Elk apparaat dat onze winkel verlaat, wordt geleverd met een minimale verzekeringsdekking van € 1.000, dus wees gerust u bent verzekerd als het ergste gebeurt.

Kan ik mijn apparaat persoonlijk afleveren?

Ja, dat kan zeker! Dit heeft zelfs onze voorkeur!